HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Mon Dec 15, 2008 12:33 am

Sorry not much pics was taken as he forgot to take the paint here today so cannot actually start work here are some pics i manage to snap today


oppsss... wrong image, this is power rangers

Keong giving a thumbs up to his new VIP body


what a blur face his gonna kill me for this or even del my post
images deleted

testing which rims will fit best




well basically this all for today since the fellow did forget to bring the paint along with him


and a very very special pics, he is definately gonna kill me for this

images deleted


Last edited by VictorGR on Tue Dec 16, 2008 9:58 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
zech82



Posts : 70
Join date : 2008-11-17
Age : 34
Location : penang

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Mon Dec 15, 2008 3:59 am

last pic lol ... Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://www.touge.com.my
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Mon Dec 15, 2008 4:06 am

zech82 wrote:
last pic lol ... Twisted Evil

later 2morrow sure my phone ring lol!
Back to top Go down
View user profile
Zeekay
Admin


Posts : 272
Join date : 2008-10-15
Location : Penang/Kedah

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Mon Dec 15, 2008 9:45 am

haaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahhaa


ya hoooooooooooooooooooooo Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing cheers cheers cheers




by the way....

odyssey

OR

Ofyssey
Back to top Go down
View user profile http://prcdt.forumotion.com
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Mon Dec 15, 2008 12:37 pm

ofyssey???
Back to top Go down
View user profile
MoKuZz



Posts : 423
Join date : 2008-10-18
Age : 30
Location : Pakistan

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 4:30 am

VictorGR wrote:
ofyssey???

dun type it too fast la wei...slow slow nvm eh...
your spellin wrong d...haha nice shot man...
smoker odyssey owner was peeing...swt...damn nice support support
Back to top Go down
View user profile
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 4:40 am

Jinzz wrote:
VictorGR wrote:
ofyssey???

dun type it too fast la wei...slow slow nvm eh...
your spellin wrong d...haha nice shot man...
smoker odyssey owner was peeing...swt...damn nice support support

read Zeekay's post he write one
Back to top Go down
View user profile
MoKuZz



Posts : 423
Join date : 2008-10-18
Age : 30
Location : Pakistan

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 4:53 am

VictorGR wrote:
Jinzz wrote:
VictorGR wrote:
ofyssey???

dun type it too fast la wei...slow slow nvm eh...
your spellin wrong d...haha nice shot man...
smoker odyssey owner was peeing...swt...damn nice support support

read Zeekay's post he write one

ya la...u write ofyssey ma...
Back to top Go down
View user profile
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 4:57 am

Jinzz wrote:
VictorGR wrote:
Jinzz wrote:
VictorGR wrote:
ofyssey???

dun type it too fast la wei...slow slow nvm eh...
your spellin wrong d...haha nice shot man...
smoker odyssey owner was peeing...swt...damn nice support support

read Zeekay's post he write one

ya la...u write ofyssey ma...

izzit oh ok my bad, what to do keong bought 4G of ram to fight with me
Back to top Go down
View user profile
MoKuZz



Posts : 423
Join date : 2008-10-18
Age : 30
Location : Pakistan

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 5:04 am

VictorGR wrote:
Jinzz wrote:
VictorGR wrote:
Jinzz wrote:
VictorGR wrote:
ofyssey???

dun type it too fast la wei...slow slow nvm eh...
your spellin wrong d...haha nice shot man...
smoker odyssey owner was peeing...swt...damn nice support support

read Zeekay's post he write one

ya la...u write ofyssey ma...

izzit oh ok my bad, what to do keong bought 4G of ram to fight with me

nvm i got 8g eh...but kena virus i think...now i'm using laptop oni
Back to top Go down
View user profile
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 5:07 am

try scan and see if that doesn't work then reformat your comp, sometimes 8G ram dosen't mean your comp fast, its only as fast as your motherboard and processor can handle lets say it can only handle max 4G u put 8G ram then the other 4G is wasted
Back to top Go down
View user profile
MoKuZz



Posts : 423
Join date : 2008-10-18
Age : 30
Location : Pakistan

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 5:14 am

VictorGR wrote:
try scan and see if that doesn't work then reformat your comp, sometimes 8G ram dosen't mean your comp fast, its only as fast as your motherboard and processor can handle lets say it can only handle max 4G u put 8G ram then the other 4G is wasted

yaya i know lo...my mother oso good eh lo...processor oso...juz my cpu tio 3000++ liao lo
Back to top Go down
View user profile
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 9:58 am

wah lao your comp so high end
Back to top Go down
View user profile
RCmania@ukeong



Posts : 388
Join date : 2008-10-15
Location : Gurney, Penang

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 10:06 am

hello...can u remove last pic? or i remove it myself..... Evil or Very Mad
haiyoh...toilet also wanna snap.....

_________________
RCmania Hobby Corner - Gurney Plaza Penang
http://hobbyblazin.page.tl/
012-4532160 (u~keong)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://pgrcclub.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
Zeekay
Admin


Posts : 272
Join date : 2008-10-15
Location : Penang/Kedah

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 10:36 am

Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile http://prcdt.forumotion.com
RCmania@ukeong



Posts : 388
Join date : 2008-10-15
Location : Gurney, Penang

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 11:06 am

some of images deleted due to the pictures are out of topics...

_________________
RCmania Hobby Corner - Gurney Plaza Penang
http://hobbyblazin.page.tl/
012-4532160 (u~keong)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://pgrcclub.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
Zeekay
Admin


Posts : 272
Join date : 2008-10-15
Location : Penang/Kedah

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 11:16 am

shit.....moderator will be victor..so victor u can put it back..haha...

sai erm sai aa....only ass pic only.....

spray d not..faster spray laa.....
Back to top Go down
View user profile http://prcdt.forumotion.com
RCmania@ukeong



Posts : 388
Join date : 2008-10-15
Location : Gurney, Penang

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 11:35 am

Zeekay wrote:
shit.....moderator will be victor..so victor u can put it back..haha...

sai erm sai aa....only ass pic only.....

spray d not..faster spray laa.....
kautim ord lar...now put on accs....

_________________
RCmania Hobby Corner - Gurney Plaza Penang
http://hobbyblazin.page.tl/
012-4532160 (u~keong)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://pgrcclub.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 12:35 pm

RCmania@ukeong wrote:
hello...can u remove last pic? or i remove it myself..... Evil or Very Mad
haiyoh...toilet also wanna snap.....


tsk tsk tsk some ppl just don't have the sense of humor
Back to top Go down
View user profile
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 12:36 pm

RCmania@ukeong wrote:
Zeekay wrote:
shit.....moderator will be victor..so victor u can put it back..haha...

sai erm sai aa....only ass pic only.....

spray d not..faster spray laa.....
kautim ord lar...now put on accs....

wei spray d at least show us some pics mah, everything don't want show the forum where can become lifely
Back to top Go down
View user profile
RCmania@ukeong



Posts : 388
Join date : 2008-10-15
Location : Gurney, Penang

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 12:45 pm

VictorGR wrote:
RCmania@ukeong wrote:
Zeekay wrote:
shit.....moderator will be victor..so victor u can put it back..haha...

sai erm sai aa....only ass pic only.....

spray d not..faster spray laa.....
kautim ord lar...now put on accs....

wei spray d at least show us some pics mah, everything don't want show the forum where can become lifely
i will post it...no need to worry....coming coming

_________________
RCmania Hobby Corner - Gurney Plaza Penang
http://hobbyblazin.page.tl/
012-4532160 (u~keong)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://pgrcclub.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 1:20 pm

fast fast later i wanna cum hahahaa
Back to top Go down
View user profile
Zeekay
Admin


Posts : 272
Join date : 2008-10-15
Location : Penang/Kedah

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 2:01 pm

wei.,....no 1 playing for car of the month 1.....victor and Jinz....u all dowan win meh...faster laa...
Back to top Go down
View user profile http://prcdt.forumotion.com
RCmania@ukeong



Posts : 388
Join date : 2008-10-15
Location : Gurney, Penang

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 3:06 pm

VictorGR wrote:
fast fast later i wanna cum hahahaa
u cum i dun come lor

_________________
RCmania Hobby Corner - Gurney Plaza Penang
http://hobbyblazin.page.tl/
012-4532160 (u~keong)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://pgrcclub.blogspot.com/
Back to top Go down
View user profile
VictorGR



Posts : 813
Join date : 2008-10-31
Age : 31

PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   Tue Dec 16, 2008 4:50 pm

Zeekay wrote:
wei.,....no 1 playing for car of the month 1.....victor and Jinz....u all dowan win meh...faster laa...

how to play???
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3   

Back to top Go down
 
Keong's VIP Odyssey - updated pics on page 3
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Mordheim Weekend - Madame Winters Revenge! - UPDATED Pics
» Rajat pics
» Liiolii's outdoor pics (updated 17th May)
» Off Screen Pics Pyaar Ka Dard .. updated Pg#2
» Joanna Page in future DW 2 Part Episode?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Penang RC Drift Team :: RC Media :: R/C Body Pictures-
Jump to: